televizni signal

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Úterý Červen 8 09:31:55 CEST 2021

dobry den
venoval jsem se tomu samemu problemu loni a radili mi mistri z
konference ,meril jsem to i spektrakem .
Antena je LTE ready,
Presto tam mam  silny signal v oblasti LTE a taky zakmity po 150 MHz
Nakonec jsem koupil koaxialni zesilovac a koaxialni LTE filtr.
Vysledek = ruseni od LTE jsem nevidel ,ale zase mi strasne vylezlo
spodni pasmo skoro od nuly a vysledek  jeste horsi.
Takze ty problemy jako by zpusobovalo neco na 75 nebo 150MHz a jejich
harmonicky ,ktery padnou do TV multiplexu a ne LTE.
Nechal jsem experimentu .protoze byla zima a nechtelo se mi porad behat
na pudu.Nyni mam internetovou televizi pres LTE ,ale ma zase vypadky.
Ted chci koupit jeste koaxialni  horni propust a pokracovat.
Takze hodne uspechu a zajima mne jak to vyresite.
fanda