Re: zásilky z číny

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Červen 7 13:28:45 CEST 2021

Dobrý den,

Mě přišlo také několik zásilek v jedné. Ale když jsem to postupně
objednával, tak v trackingu jednotlivých zásilek byla čísla RRxxxxxx
různá. Zadal jsem si je vždy do aplikace české pošty, abych měl přehed.
Potom se mi najednou u těch zásilek objevilo "změna čísla", a ty zásilky
dostaly jednotné číslo RRxxxxx, a přišlo to vše v jednom balíku. Ale
přijde mi, že se ta čísla změnila ještě když byly ty jednotlivé balíčky
v číně.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip