patecni magneticka hracka

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Pondělí Červen 7 11:54:07 CEST 2021

Někde jsem zaslechl "Když v padesáti chápete, o čem se baví vaši doktorandi, tak jste něco dělal špatně". :-)

Tomáš

zdravim,

ano, počet absolventů, body za publikace, zakázky z průmyslu atd jsou jistě věci na které se hledí, protože od nich se odvíjí peníze, které škola získá.. každopádně tady na FEL již dlohou dobu existuje třeba "anketa hodnocení výuky" kde po každém semestru mají studenti možnost dát zpětnou vazbu (v některých programech i třeba v půlce semestru, aby s tím šlo ještě něco dělat) a tenhle mechanismus určitě pomáhá k zlepšení standardu výuky..  je to volitelně anonymní, což občas vede k tomu, že tam někdo napíše nějaké hovadiny, ale to se nedá nic dělat, obecně to funguje velmi dobře..

>"nepocitejte s tim ze vas neco poradne nauci, proc by si vytvareli konkurenci..." tohle me dostalo

ohledně té výuky - jeden kolega docent má zase třeba heslo ve stylu "musím do nich té elektroniky nalít co nejvíc, co se do nich vleze, ať chtějí nebo nechtějí, někdo nám na důchody vydělat musí.." a nutno podotknout, že je velmi úspešný.. dle ohlasu studentů a jeho absolventů...

každopádně pokud je někdo tupý nebo se naučit nechce, jen prolézt, tak tam je to samozřejmě těžké, pokud se někdo skutečně naučit chce, má tady k tomu ideální podmínky... ideálně účastí na nějakém projektu

ohledně zadávání témat, nevím jak to funguje jinde, ale tady si téma prostě vymyslím, zadám do systému, aby ho viděli studenti a pokud se na něj někdo přihlásí, tak se prostě řeší.. samozřejme zadání BP, DP podepisují nadřízení, ale vůbec netuším jestli někdy někomu něco odmítli..   tak nějak samozřejmě se předpokládá, že to bude něco alespoň trochu užitečného, ať už na výuku, vědu, průmysl nebo třeba prezentaci, protože to řešení zase stojí čas a peníze..

v případě toho displeje na magnetické pole šlo primárně o tu propagaci, učastníme se s kolegy často různých akcí a podobné věci zaujmou..   tohle jsem chtěl udělat už od doby co jsme tu měli před pár lety návštěvu z fel.zcu kteří nám ukazovali něco podobného, ale zobrazení měli v PC, což nebylo tak interaktivní jako když jsou ty LED hned u senzoru.. neměl jsem na to ale pořád nějak čas, tak jsem to navrhl doktorandovi ať to vypíše..

v.

> Od: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw na seznam.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 07.06.2021 07:38
> Předmět: Re: patecni magneticka hracka

Odtud:
https://forum.zive.cz/viewtopic.php?f=922&t=929499&st=0&sk=t&sd=a&start=15
jeden mlady kantor ktery byl rozumny a sel s nami na pivo nam po par kouskach rek: "nepocitejte s tim ze vas neco poradne nauci, proc by si vytvareli konkurenci..." tohle me dostalo... a podle vseho je to pravda...

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
skolu zaujima len pocet akademickych titulov, ktore skola udeli za
nejake obdobie, teda pocet ing., phd, docentur a profesur. A dalsi
faktor su spoluprace a medzinarodne spoluprace a vysledky z nich vo
forme clankov. To su primarne faktory, ktore zaujimaju skolu... A
potom svojho casu bol taky slogan: My ucime studentov tak, aby sme ich
nic nenaucili...