RE: zásilky z číny

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Červen 7 09:10:39 CEST 2021

Podle mě ale rozhodující datum je datum odeslání, ne? Takže zásilky z konce května fungují ještě postaru. Já čekám v následujících dnech plošňáky od JLCPCB (pravděpodobně dnes půjdou do pošty), tak jsem taky zvědavý, jak se to projeví...

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Monday, June 7, 2021 9:05 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: zásilky z číny

Dnes mi kolega přinesl balíček, uvnitř byly 3 zásilky z Ali. Na balíčku pouze nálepka České pošty "Firemní psaní", odesílatelem je Sinotrans ...
Někde to museli přebalit do jedné. Objednával jsem ty položky 24. a 25.5., takže to trvalo 13-14 dní. Za mě dobrý, takhle se mi to líbí.
Koukám na Ali na objednávku z 31.5., už je také přidělený tracking pošty RRxxxxxxxxxxF. Jako kdyby to přidělovali už v Číně.

Martin Hanek