RE: OT Plašení ptáků

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Červen 6 08:40:49 CEST 2021

Myslel jsem, že v téhle době už samičku dávno má nalákanou a spíš si vyznačuje teritorium. Ale odborník nejsem.

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Saturday, June 5, 2021 9:30 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT Plašení ptáků

Jako dítě jsem přesně takhle vyzkoušel 230 V proti holubům a fungovalo. Holub si sednul, chvíli se klepal a pak odletěl:-) Babičce se to nelíbilo, tak dvojlinku přestříhla. Ještě tu někde ty nůžky s vykouslým zářezem mám:-)

Když si představím, co je ochotná podstoupit kočka, když zatouží po kocourovi... 10 hodin na parapetu při 0 °C nestačilo. Teprve když spadla na zem, přestala odcházet mimo okno.

Pták asi láká samičku, tak na ňákej alobal...

PH