Re: OT: Plašení ptáků

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Červen 5 09:20:18 CEST 2021

alobalove pasiky zavesit. u nas sme s nimi odvratili utok beloritiek, 30 rokov nic a jak sme zateplili + nova fasada tak hned prvy rok utok beloritiek.

Dňa 5. júna 2021 8:05:06 SELČ používateľ Zdenek <zdej na atlas.cz> napísal:

--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.