Re: Dva settop boxy a napájení antény

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 4 23:59:48 CEST 2021

No nevím. Měl jsem v ruce různých STB nebo satelitů několik.
A u každého bylo nějaké nastavení, jak má vypadat Stand-by.
Buď aktivní (pak běží procesor, spotřeba je vysoká, startuje rychle),
nebo pasivní (hlavní procesor vypnutý, běží jenom nějaký hlídač
dálkového ovládání, spotřeba někde kolem 1W, startuje dlouho).

A mimochodem - čemu by mělo vadit, kdybyste pustil ty dva
zdroje najednou proti sobě?

PL