pc: cim nahradit pc zdroj DELL, konektory pouze 24pin_cpu + 4pin_cpu + 4xSATA ?

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Červen 4 19:41:30 CEST 2021

Ahoj,
ano u těchto značkových PC mohly mít zdroje rozdílné rozměry, tady ale
podle originálů byly zřejmě v normálních dimenzích.
Pokud ne tak
jeden Fortron s rozměry 12,7 x 13,2 x 65 tady mám v regálu a výkon270W.
Když bude potřeba odzkouším ho na testeru.
4pin samozřejmě má.
Jindra Polívka