patecni magneticka hracka

balu balu na k-net.fr
Pátek Červen 4 19:05:10 CEST 2021

Krasne. Idealna pomocka na vyuku elektromagnetizmu. Predstavte si to este na flexibilnom plosnom spoji. Nainstaluje sa okolo skumaneho objektu.
A keby tam namiesto STM32 bolo arduino to by uz bola uplna pecka!

Ked som bol este mlady, naivny a mal chut si brat studentov som mal podobny napad, ale pre meranie RF emisii, napriklad z plosnych spojov.

Pole SMD cievok, nejake detektory, zobrazenie na displeji, alebo podobne ako tu ledkami. Rychle meranie emisii.

Ale na fakulte nebol zaujem :)

b.