Re: Kompatibilita USB-C nabíječek

Josef Dvořáček josef.dvoracek na gmail.com
Pátek Červen 4 15:27:28 CEST 2021

Zdravím ,

mohu potvrdit že usbc 65(?) w nabíječkou na laptop lenovo X*** jde nabijet můj Samsung A - řady.

Když se kouknete na tu nabíječku tak je tam dost malým písmem seznam napětí na kterých se umí domluvit. No a jedním z tech napětí je i 9V, což je napětí, které má rád můj telefon.

Současně to mám vyzkoušeno s nabíječkou "značky" alzapower, která je taky zamýšlena jako notebookova, ale telefon s ní nabijim celkem často.

JD

Sent from Nine

________________________________
From: Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
Sent: Wednesday, June 2, 2021 10:18
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Kompatibilita USB-C nabíječek

Zdravím,
netušíte někdo, jak je to s kompatibilitou USB-C nabíječek? Jde mi o to, zda můžu zdrojem pro notebook Lenovo nabít třeba v případě nouze telefon (Samsung A51), občas se stane, že dcera dojede telefon do nuly a já mám ten 65W zdroj pořád při ruce, tak jestli to ten telefon neusmaží. Teoreticky by to asi fungovat mělo, ale prakticky jsem to ještě nezkusil.
Díky.
Pavel Kutina