RE: Dva settop boxy a napájení antény

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Červen 4 13:43:51 CEST 2021

Moja mama zo zasuvky vytahuje. Vsetko co svieti napriklad aj mikrovlnku
A to jej este do 80 par rokov chyba ☺
Takze rozhodne nepocitajte s tym ze to neurobi

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Libor
Sent: Friday, June 4, 2021 12:16 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Dva settop boxy a napájení antény

Ano to máte asi pravdu, pár jsem jich měřil a rozdíl tam buď nebyl žádný nebo minimální. Ale pánovi je přes 80 a tyhle podmínky někdy dost často moc nefungují a potom volají že jim to nejde. A nepomůže ani 1000x vysvětlovat, stejně mají svůj rozum :-)

Pokud je napájení antény zapnuté pořád, tak by to bylo super, díky za cenou informaci ;-) To by ho musel jedině vytáhnout ze zásuvky, což se asi nestane. Myslím že ten stávající STB měl i anténní výstup, tak by nebyl třeba ani rozbočovač.

Libor
Podle mě ten STB napájí anténu pořád, i když je jen ve standby (další věc je, že má nejspíš skoro stejnou spotřebu ve standby i zapnutý = není potřeba ho vypínat). Změřte a uvidíte. Pak už jen nechat zapnuté napájení jen v jednom z nich, lepší by byl ten rozbočovač průchozí pro napájení jen z jednoho výstupu, ale to už tu někdo radil.

P.K.