pc: cim nahradit pc zdroj DELL, konektory pouze 24pin_cpu + 4pin_cpu + 4xSATA ?

Pátek Červen 4 11:35:40 CEST 2021

Třeba tenhle:

https://www.alza.cz/evolveo-pulse-350w-d160538.htm

A redukce molex / sata, abyste měl dost SATA konektorů:

https://www.alza.cz/akasa-ak-cbpw01-30-d4254897.htm?o=8

Případně jsou i redukce molex na 4-pin:

https://www.alza.cz/12v-pro-p4-d112630.htm

Pavel Kadečka.