Re: Kompatibilita USB-C nabíječek

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Červen 2 10:28:34 CEST 2021

Díky, myslel jsem si, že by to takhle mělo být, ale na experiment "z přesvědčení" se mi zdál ten telefon kapku drahý.

Díky.

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: Petr Zapadlo <zapik na email.cz>
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: st, 02 čvn 2021 10:25
Subject: Re: Kompatibilita USB-C nabíječek

Zdravím,

kompatibilita by tam být měla - běžně nabíjím mobil z notebookového
zdroje a nebo třeba z monitoru (s USB-C připojením).

Pokud budou zařízení vzájemně neslučitelná, tak se nedomluví na žádném
režimu a nabíjení nebude fungovat.  pravděpodobnost poškození je velmi
malá - nejprve musí dojít k enumeraci společného režimu a pak se teprve
objeví napětí na příslušných pinech. Pokud se nedohodnou, tak nabíječka
nic nepustí.

Petr