OT: ohradnik proti slimakum

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Červen 2 08:16:57 CEST 2021

Zdravim,

taky jsem to tak pochopil s tou ohradkou.
akorat bych ten drat nedavat nahoru, ale z boku
navic nad dratem (nebo parem dratu) bych udelal neco jako strisku,
at na to prsi co nejmene. staci pas stareho lina, nebo gumy.
to vydrzi skoro naveky
a pokud jsou draty v dostatecne vysi, tak se krovinorezem da osekat
i kolem vyrustajici trava.

proto mne udivujou pokusy lepit pasek na zem a podobne :-D
(vim, ze tomu tak nebylo, ale ta predstava mne opravdu pobavila)

  Sam