Kicad - vyber soucastek v PBC

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Červen 1 11:57:31 CEST 2021

Zdravim,

valčím v Kicad PCBnew s úchopvým modem - jde o to, že u malých součástek se
rozumně nedaří na první dobrou vybrat celé pouzdro, ale pořád mi to tam
vnucuje hodnotu, silk nebo referenci, takže třeba u 0603 musím při každé
manipulaci se součástku nejdřív vybrat, co vlastně chci přesunout.
Neskutečně otravné a k uzoufání pomalé.

Mám aktuální stable 5.1.9-1, u předchozích verzí to podle kolegy šlo "někde
nějak něco" zapnout, aby při práci na desce primárně vybíral futrály, u
téhle verze se mu to nepodařilo najít. Dají se sice povypínat zobrazení
vrstev silk a fab, ale to zase znepřehledňuje práci a občas nevím, s čím že
to vlastně hýbu.

Poradíte nějaký fígl pro usnadnění a urychlení práce?

Díky.

Pavel Kutina