Re: C++ havarující program

Zbyněk Jaroš jaros na seznam.cz
Sobota Červenec 31 21:56:00 CEST 2021

Zdravím,

Změnit to lze viz níže  např na 4MB

PROJECT->Properties->Configuration Properties->Linker->System->Stack Reserve
Size=4194304

Ale jak  již bylo řečeno zvažte použití new/delete nebo třeba std::vector.

Z.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Marek Sembol <hwm.land na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 31. 7. 2021 20:20:31
Předmět: Re: C++ havarující program
"
Dobry vecer
no asi jsem zabar, ale mne se zda 1MB jako obrovsky. Mne se zda spis .... no
chybne pokouset se na zasobnik rvat 512KB pole jako lokalni promennou ve
funkci...

Zkuste kdyztak zauvazovat o malloc/free nebo new/delete.

Pokud trvate na tom, ze to narvete na stack, tak jde vychozi velikost zmenit
v nastaveni projektu nekde v linkru (presneji neporadim, uz pred lety jsem
presel na C#). Pripadne (ale to neni vas pripad) jde nastavit pri vytvareni
noveho threadu.

BR,

Marek

On Sat, Jul 31, 2021 at 6:41 PM Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz