Elektricka trikolka

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Sobota Červenec 31 21:50:58 CEST 2021

Pokud to má šlapátka, motor do 250W a 25kmh tak je to kolo.

Tzn to druhé bude podle mě na SPZ jako je skutr a podobné věci.
Jen to asi bude mít Pb baterku ...

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Simek
Sent: Samstag, 31. Juli 2021 21:13
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: Elektricka trikolka

Dobry den

uvazuju o nakupu el. trikolky a chtel bych se zeptat zda nemate nejake zkusenosti nebo doporuceni .

Nasel jsme zhruba dva typy , jeden jako klasicke kolo :

   https://lukiauto.cz/produkt/elektro-trikolka/

a druhy jako mohutna a tezka konstrukce bez slapani :

   https://www.elektropower.cz/elektrickatrikolka/elektrotrikolka-de-luxe/

Nevite zda oboji muzu provozovat bez pojistky a SPZtky ? Co je podle vas lepsi konstrukce ? Tu druhou variantu (tezkou) obcas vidavam i v supermarketech ze na tom jezdi duchodci, ale pisou tam olovene baterie. Taky je to pekne tezke 120kg.

Nevim jakou cekat pruchodnost terenem - lesni cesta/pesina.