PCB 2in1

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Sobota Červenec 31 17:26:54 CEST 2021

Asi máš hodně volného času, když se ti vyplatí dělat takové ptákoviny. Pokud jsi v té kategorii 10x10 cm za $2, tak daleko rychleji si uděláš dva oddělené plošné spoje za $2 + $4 (druhý v dodávce asi nebude s tou 50% slevou), to je $6 celkem, nebo zaplatíš za panel s oběma asi $12. Já osobně bych se vykašlal dělat nějaké hovadiny s kondíkama a zábavnými labely a komunikaci s nimi za $6 nebo i $10.

Ale chápu, že pro někoho to třeba může být zajímavá výzva ušetřit 100 Kč a strávit nad tím celou neděli 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Saturday, July 31, 2021 2:48 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: PCB 2in1

Nevím, jestli už jste nedošli k nějakému řešení, ale mohu popsat co běžně používám.
Dva plošňáky nakopíruju vedle sebe a tam kde si představuji můstky, tam vrazím nějakou malou součástku. Nejčastěji odpor 0603 nebo tak něco. Schválně ho dávám tak, aby byl jako že na ležato. Pak k němu náhodně připojím nějaké da blízké signály, nebo třeba rozlitou zem. Tak aby to bylo jako že se tudy něco propojuje. Dávám k tomu nějaký zábavný label, jako třeba G1, G2...
Tím mi vznikne můstek cca velikosti 2x7mm, což se mi zdá tak akorát a dobře se to vystřihne nůžkama na plech.
Jednou mi to zarazili, jako že panelizace. Tak jsem jim napsal, že se moc omlouvám a že jsem asi musel poslat nesprávnou verzi a jestli mi mohou poslat náhled co jsem jim poslal a kde je ta panelizace. Ještě jsem doplnil rádoby ftipnou poznámku o pitomé designové krabici na VF zařízení. V odpovědi jsem dostal, že si technik nevšiml a že už je deska ve výrobě.

Jinak třeba elecrow panelizaci neřeší, zatímco jlc je na to celkem citlivé.

---------- Původní e-mail ----------