allpcb free shipping

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Červenec 31 15:02:41 CEST 2021

Ano, dorazilo co jsem očekával a dorazilo to v čase "jako vždy". Tedy já si normálně zakliknul dopravu DHL express a desky přišli za běžných 5,5 dne od odeslání objednávky až na stůl.
Kdo to zaplatil nevím, ale já neplatil nic a ani mne to k ničemu nezavazuje. Jen jsem si přečetl nějaké reklamy, jak allpcb podporuje komunitní a prototypové projekty.

---------- Původní e-mail ----------

Od: Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>

Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>

Datum: 30. 7. 2021 8:15:05

Předmět: Re: allpcb free shipping

Tak jsem to risknul (PCB cca 100x40mm) a opravdu jsem (zatim) nic neplatil ani dopravu. Zásilka už je na cestě (výroba 24h). Chatoval jsem si i se supportem a psali mi, že mají akci vše za $0... Sice jsem tam byl již nějaký čas zaregistrován, ale tohle u nich byla moje první objednávka (jinak občas využívám jlcpcb.com).