allpcb free shipping

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Červenec 30 08:14:27 CEST 2021

Tak jsem to risknul (PCB cca 100x40mm) a opravdu jsem (zatim) nic neplatil
ani dopravu. Zásilka už je na cestě (výroba 24h). Chatoval jsem si i se
supportem a psali mi, že mají akci vše za $0... Sice jsem tam byl již
nějaký čas zaregistrován, ale tohle u nich byla moje první objednávka
(jinak občas využívám jlcpcb.com).