PCB 2in1

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 29 23:21:02 CEST 2021

Podle šumů tady z konference (a nakonec i podle podmínek na jejich
webech) by asi měli chtít víc peněz i v případě, že to nebude
rozfrézované, ale budou to dva motivy na jedné společné desce.

Docela aby mě zajímalo, jak je to v praxi. Rozfrézovat si to na kousky
by pro mě nebyl žádný problém.
Možná to taky bude různé u různých firem.

PL