Re: OT: tohle nám opravili naši šikovní elektrikáři

Úterý Červenec 27 23:56:04 CEST 2021

Já bych to nepodceňoval, je tam dost prokovů a deska taky teplo nějak vede,
samozřejmě má dost velký tepelný odpor, ale dokud se ty tranzistory
neodpájí vlastním teplem, není co řešit - 3s není tak moc, i kdyby tam
stoupla teplota na 200 stupňů, jak dlouho se to bude chladit do dalšího
měření, hodinu?

Koukám do nějakých datasheetů tranzistorů, maximální "junction temperature"
je 150-175 stupňů, případně pájecí teplota je 300stupňů@10s, nechají si
dost líbit;. "Šikovní elektrikáři" měli holt kliku, že jim to vyšlo.

P.K.

út 27. 7. 2021 v 23:31 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>