dostupnost stm32

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 26 19:32:13 CEST 2021

No nevím, jestli je to až tak pravda.
Mám těch programátorů poměrně dost. Často používají chip nižšího typu,
který by teoreticky neměl mít třeba USB (ale v reálu ho má). Třeba
STM32F101 místo STM32F103.
A dokonce zatím všechny, které jsem zkoušel, mají i tu nepřiznanou
dvojnásobně velkou Flash. Protože používám firmware BMP (je větší než 64
KiB), tak to využívám (bez problémů).

Když jsem dřív zkoušel koupit moduly přímo s GD32 na Alíkovi, tak bývaly
o dost dražší než ty, co mají (aspoň teoreticky) STM32.
Tak kdyby byla pravda, že je GD32 výrazně levnější, aby stálo zato ho
přeznačovat na STM32, tak by to moc nedívalo smysl.
Dneska se dívat nějaké ceny asi nemá smysl.

PL