dostupnost stm32

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Červenec 26 17:18:44 CEST 2021

Cinska kopie. Sponzorovana tamni vladou a tim ze se nemuseli namahat s
nejakym tim vyvojem, psanim dokumentace, knihoven (at uz je to jakkoliv
vyuzitelne) a tak podobne.... protoze "prevzali" veci z STM32.
V Cine se to celkem pouziva, do Evropy to jeste moc neproniklo, ale to je
zrejme jen otazka casu.

V.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 26. 7. 2021 16:40:04
Předmět: RE: dostupnost stm32
"

A to GD jsou nějaké fejky čínské? To někdo používá?

Petr Zahradník, počítačový expert

e-mail: clexpert na clexpert.cz(mailto:clexpert na clexpert.cz)

mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000

http://www.clexpert.cz(http://www.clexpert.cz), http://www.zahradniksebavi.
cz(http://www.zahradniksebavi.cz)

Petr Zahradník, Computer Laboratory

Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem