dostupnost stm32

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Červenec 26 10:09:46 CEST 2021

schvalne jsem prosel fakturu/objednavku z 16.9.2020.
jekl +115%
konstrukcni trubka +72%
plochac +50%
eLko +20%
normalni cena byla leta 20 - 30kc/kg podle typu zeleza, pro maloodberatele.
u nekterych polozek to to vypada na vyprodani/megapoptavku na urcite
"zelezo".
tomik.
p.s
muj oblibeny obchod s dobrou cenou https://www.mzhutni.cz/ .