dostupnost stm32

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pondělí Červenec 26 09:20:35 CEST 2021

dobry den
dostal jsem se trochu ke kovarum a v pripade tech STM by se situace mela
stabilizovat do pristiho leta.
Myslim dostupnost.
Vyrobu nesnizovali ,spis trochu navysovali.Ale v ramci paniky si delaly
firmy velke zasoby a cast skoupili prekupnici.
Takze z jejich strany by se mel tlak snizovat.
fanda