dostupnost stm32

V P vvitty01 na seznam.cz
Sobota Červenec 24 17:26:18 CEST 2021

Panove, chapu ze jste nastvani ale mozna by stalo za to otevrit obcas noviny
- uz o tom dlouho pisou i v koncernovem tisku a bulvarnich platcich. A
netyka se to jen ST, u konkurence maji na dost polozek dodaci lhuty 12
mesicu a vice.

Stalo se to co bylo ocekavatelne uz nejakou dobu - mirne poklesla kapacita
vyroby diky covidu a komplikacim v doprave a silne narostla poptavka diky
zajmu o elektroniku. V dusledku to znamena ze soucastky jdou primarne
zakaznikum kteri si predobjednali predem. Navysovani dodavek je samozrejme
problem takze kdo nema, kupuje u distributora - nebo kohokoliv kdo mu
pozadovany material proda. Odberatele uz casto ani neresi ceny takze za
drive desetikorunove polozky plati prekupnikum jednotky dolaru (uz jsem
videl STM32G0 za 5 EUR a neohraly se u prekupnika do vecera).

Proc nelze navysit vyrobu pres noc snad v teto konferenci neni potreba
vysvetlovat ????

PS: stavebni material +100-300% a neni. Platnost cenovych nabidek na novou
strechu 48 hodin. Ocelove profily +300% a nejsou. Stavebni drevo +100% a
neni.

V.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------