DPH na Aliexpresu

Juro odpudzovace na gmail.com
Pátek Červenec 23 21:49:01 CEST 2021

Zásielky  od  aliexpress  teraz všetky chodia z Budapešti odosielateľ CAINIAO -
BESTMARKETPLACE  ( http://cainiao.sk ? ), už preclené  a donesie ich
InTime kuriér priamo až domov.
Takže to obchádza našu štátnu poštu úplne aj naše colnice ...

--
Best regards,
 Juro                            mailto:mail na onicom.sk