Zasilka z Ali s DPH

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pátek Červenec 23 15:57:18 CEST 2021

Zdravím osazenstvo

Já mohu potvrdit, že to tak funguje i z Banggoodu. Dokonce mi psali, že
zásilka bude mít kvůli novým nařízením zdržení, ale žádné se nekonalo.
Přišla mi přes Zásilkovnu. Ta avizovala krátce po objednání, že ji
prodejce nahlásil zásilku a čeká se na její doručení. ČP je tak
naštěstí úplně na vedlejší koleji.

Zeman