Ventilátor serveru

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pátek Červenec 23 15:41:02 CEST 2021

Dobrý den

Díky všem za názory a zkušenosti. Samozřejmě jsem prolezl logy i iDRAC.
Nic si na nic nestěžuje. Prostě se jen zadírá ložisko, ale ne natolik,
aby to bylo detekováno jako chyba (tedy pokud je zrovna tenhle
ventilátor monitorovaný). Řízený zřejmě není.
Zkusím, jestli nebude cesta s nejmenším odporem přes service tag
kontaktovat přímo Dell a popsat problém. Pokud selže, tak mi zbývá
trnitá cesta přes firemní strukturu. Nebo počkat, až se ventilátor
hryzne úplně a diagnostika vyplivne jednoznačnou chybu. Možná to
stihne dřív, než se uzavře kolečko firmou :-)
Ostatní stroje mám letité. Rozházet je a vyčistit je bez problému.

Zeman