modul pro led svitilnu 2xAAA ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Červenec 23 07:30:45 CEST 2021

koukal jsem, ze sport_kram decatlon ma za par supu jak 2xaaa celovku,
tak nabijeci s vydrzi snad 1xh. takze az pojedu nekdy okolo, tak je
koupim a podivam se jestli pribastlit rovnou celou, nebo jen pouzit na dily.
https://www.decathlon.cz/celovka-onnight-50-cerna-id_8364416.html
https://www.decathlon.cz/celovka-trek-100-usb-modra-id_8505682.html?gclid=CjwKCAjwruSHBhAtEiwA_qCpphMOloqmNOLlxrcesOtOIK-8gML4-cIKsX-vxEIBziCe5-mRRSLk-BoCyAkQAvD_BwE
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.