Servo driver

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 22 20:57:01 CEST 2021

Není tady něco divně?
Píšou u toho úžasné vlastnosti (až 11kW, řízení po EtherCATu). Přitom je
to škatulka o velikosti přerostlé krabičky od cigaret.

Určitě se dá sehnat driver třeba kolem 10kW a s EtherCATem (např. AMK).
Ale bude to pořádná bedna na stůl, o velikosti stolního PC. A s
napájením 3x400V.
Tady mi to připadá, že to mají v nějakých těch čínských wattech.

PL