Re: [OT] Datová SIM pro navigaci

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Středa Červenec 21 23:54:02 CEST 2021

Nelíbilo by se něco odsud
http://www.odorik.cz/w/cenik_doplnkovych_sluzeb?&#sluzby_virtualniho_mobilniho_operatora
150MB 39Kč  měsíčně
Jen upozornuji ze pokud clovek neutratí víc jak 100Kč měsičně je tam
poplatek ještě denně 0,7Kc za SIM,
takze 21Kc za měsíc

Coz by bylo 60Kč no nic moc, ale ono většina má data měsíčně.
Ještě je tam paušal po MB, což by mohlo být řešení při malém objemu dat.

Pozor je tam i starý a nový ceník od 1.8. jsou nové ceny.

Zdeněk Aster