[OT] Bojler s TC

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červenec 21 21:25:57 CEST 2021

On Wed, 21 Jul 2021, Jaroslav Buchta wrote:

> To jsem sice nepocital ale taky mi prostym odhadem prislo, ze z vnitrniho
> vzduchu se zas tolik tepla vzit neda... Na druhou stranu, pro vytapeni
> podobneho prostoru jako uvazuju by byly potreba tak 1-2kW aby se tam dosahla
> teplota + par stupnu, asi se predpoklada ohrev od sten a nejake proudeni?

Tak v koupelne vetsinou mate radiator, takze tu chybejici energii doda
topeni v dome. A je vlastne jedno jestli v tom bojleru topite elektrikou
primo nebo jestli zatopite elektrikou do radiatoru (pripadne necim
levnejsim) a pres vzduch se to dostane do bojleru. A je tam ta bonusova
odvlhcovaci funkce coz je v koupelne super.