Re: [OT] Datová SIM pro navigaci

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Červenec 21 20:18:25 CEST 2021

Zdravím,

asi budete potřebovat nějako M2M SIM. Mívají právě kolem těch 100M, výhodu
je, že data se účtují obvykle po 10kB. Tedy pokud proběhne připojení,
stažení dat a odpojení, je to zaokrouhleno na 10kB. Zatímco u běžných karet
se data účtují po 1MB, i kdybyste během relace stáhnul jediný byte. Otázkou
je, zda rádio spojení uzavírá a znova otevírá a jak často.

Možná by byla zajímavá tato karta:
https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/nabidka-tarifu-karet/nulovy-tarif-nulove-balicky/,
ale jak se tam data počítají nevím.

Nebo třeba https://www.t-mobile.cz/podnikatele-firmy/m2m