Re: Lisované spoje v PCB.

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Červenec 20 14:44:49 CEST 2021

Aj pri IT a midrange serveroch ( to je cenovo niekde medzi 20-300 k Eur )
som sa stym stretol na zdrojoch - vystupny konektor s veeeeeeeela nozickami
a tiez iba zatlaceny.

prenasany vykon cca 4kW
Ked som to videl prvy krat, tak som bol presvedceny, ze zabudli
zaspajkoavat... porucha bol vadny zdroj ( zhodou okolnosti... ale chyba
bola inde)

potom som zistil, ze je to vlastnost a nie chyba, lebo tak to mali vsetky
zdroje ;-)))

Dodo

ut 20. 7. 2021 o 11:40 Krucinsky, Ladislav <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>
napísal(a):