Re: Správné upnutí frézy do sklíčidla ER11

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Červenec 15 06:57:26 CEST 2021

Ano, poslouchám. Díky za radu Petře, je to moje první frézka a dělal jsem
to samozřejmě blbě. Povolil jsem to jako u vrtačky a strkal tam zespodu
frézu. S tímhle trikem kdy kleštinu nejdřív zacvaknu do matice to funguje
perfektně a zdá se že opakovatelně.

Ještě se zeptám jak má být správně fréza v kleštině hluboko. Aby stopka
byla zároveň s koncem kleštiny, nebo není potřeba tak hluboko zasouvat?

Díky,

HP