Re: Hledám součátku

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Středa Červenec 14 13:08:33 CEST 2021

S největší pravděpodobností je to tranzistor, protože na dvě spodní
nožičky jdou cesty.

Narazil jsem na další zádrhel, horkým vzduchem součástku neodpájím. Je
na tom nějaký lak a ten si z teploty kolem 300 st. C nic nedělá, ani
nesmrdí.

Oja