Re: Teplota TP4056 při nabíjení

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Červenec 12 20:43:18 CEST 2021

Aha. Mě to hřeje tak, že to skoro až smrdí spáleninou. Letmo jsem
googlil a našel jsem, že o tom lidi psali. Při nabíjení skrz to teče
do baterie proud 1A co jsem naměřil multimetrem. Adjustační rezistor
má v mém případě označení 1222 což je dle datasheetu maximální proud
1A. Ale když koukám do datasheetu a je tam povolená teplota 145C...