Pozar strechy se solary

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Červenec 12 13:49:06 CEST 2021

Pozrite si orientacny rozsah moznych vodivosti napr v tabulke
https://fmph.uniba.sk/uploads/media/BT27i_vodivost_SK.pdf

Pri preratavani na odpor a vzdialenost zohladnite aj tepelnu zavislost, co
je asi 2%/K
Pri vypoctoch ratajte s rozdielom potencialov medzi miestom dopadu vody a
podlozkou, na ktorej stoji clovek/hasic pre vsetky sposoby hasenia.

Napatie na paneli je nic nehovoriace cislo. Hasic nestoji na jednom pole
panelu a nestrieka na druhy pol panelu.
Nedajte sa zmiast. Zapojeny solarny panel NEMA poly izolovane. Ak ma
fungovat ako zdroj, tak jeho poly urcite budu "niekam" vodivo pripojene.

Ake cislo(a) vam vyslo(i) ?
Viete zdovodnit vsetky cisla, ktore ste si zvolili a dosadili do vypoctov ?
Zarucite sa, ze vami zvolene cisla obsiahnu vsetky mozne pripady, ktore
mozu nastat pri poziaroch ?

Ma zmysel po vypoctoch nieco merat?

Dodo

po 12. 7. 2021 o 12:56 Miroslav Mraz <mrazik na volny.cz> napísal(a):