Linux hotkey

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Červenec 11 21:10:22 CEST 2021

... nebo si udělat z attiny45 USB klávesnici s jedním tlačítkem :)
... nebo si jí dokonce můžeš koupit hotovou a to ve velikosti, že se do
ní dá mlátit hlavou:
https://www.aliexpress.com/item/4000756814816.html
... nebo pro ovládání nohou
https://www.aliexpress.com/item/32928570097.html
a dokonce existuje i verze pro třínohé spoluobčany :)
https://www.aliexpress.com/item/4001334385299.html