Re: Přepsání IP adresy

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Červenec 11 18:33:14 CEST 2021

To se stává, když jednou klikneš na odkaz ze sociálních sítí. Naštěstí
to English tam je napsané pro nás normálně. Ale už jsem na japonských
stránkách viděl angličtinu japonsky, naštěstí tam byla i vlaječka.

Co jsem si ale všiml, tak třeba u dražších věcí, které byby lupovány z
CZ skladu a byly již s DPH tj proclené, se cena nezměnila a
připočítávají k tomu navíc DPH, což by jaksi už nemělo.