Pozar strechy se solary

Neděle Červenec 11 11:46:32 CEST 2021

Mně šlo spíš o to, jak to udělat, aby to nezpůsobilo požár. Chytlo to asi v
poledne, když bylo jasno.

Elektroinstalace jako každá jiná, akorát je to DC, které se hůř vypíná (a
stovky voltů). A protože je to elektrárna, proud je taky trošku vyšší.
Nějaký přechoďák na svorkách začne hřát a při tom výkonu to zapálí střechu
docela snadno.

P.K.