Linux hotkey

Michal Vanka junk.mv na gmail.com
Sobota Červenec 10 20:55:50 CEST 2021

Za mych mladych Linuxovych let volani usleep(1) na Intel procesorech
odevzdalo proces scheduleru,
ten si udelal svoje veci a po nejake dobe (myslim, ze to bylo kolem 15
milisekund) se k procesu opet vratil.
Cili, obsluha tlacitka nezatezujici procesor by mohla vypadat takto:
while(1) { obsluhaTlacitka(); usleep(1); }

Dle odkazu zde:

https://www.raspberrypi.org/forums/viewtopic.php?t=80705
> the minimum time it would take is in the order of 100µS

by to na raspi melo byt cekat 100us a principialne by to melo fungovat
stejne (ale nemam overeno).
Michal