pomalost web TME a komunikace s webu paypal

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 8 23:44:21 CEST 2021

Změnit způsob uhrady z dobírka na platbu předem a tam pak lze platit
kartou přes PayU i z některých bank.
A samozřejmě pomalým převodem....

Používám a funguje to. PayPal tam možná je taky to si teď nevybavuji,
včera se to na něm strašně drbalo.
Já bych to chápal u konce při placení ale když člověk změní paramtery
hledaní tak to něco hrbe na paypal,
fakt by někdo potřeboval po čumáku.....

Zajímavé je, že když paypal  zakážu na firewallu  tak to jede a vůbec to
nevadí.....

Zdeněk Aster