[OT] funguje nekomu WOL ?

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Čtvrtek Červenec 8 16:31:13 CEST 2021

Mam tam linux a karta je integrovana na desce a po pravde kablík jsem ze zoufalstvi uz taky hledal.
Povolene WOL na karte mam. Ale musim si ověřit jestli mam nastaveny ekvivalent Wake From Shutdown
Diky za nakopnuti
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Richard Kaliciak
Sent: čtvrtek 8. července 2021 14:18
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] funguje nekomu WOL ?

Dobry den,

ano, funguje, pouzivame to denne.

Je potrebne mat spravne nastavenu sietovu kartu. Treba zmenit/nastavit v "Advanced"
"Wake Up Capabilities" 	na "Magic Packet" (ak WOL pri "Both" nefunguje)
"Wake From Shutdown"	na "on"

a dalej v "Power Management" zapnut
"Allow this device to wake the computer"

(pojmy su z Windows)

Ak je to _velmi_ stary stroj, tak tam bolo treba este prepojit kablik zo sietovej karty do motherboard.

Niektore starsie PC od HP (HP elite) sa vedeli zobudit len z "power save mode", takze som ho vecer vypinal len do sleep mode.

Richard Kaliciak