DPH na Aliexpresu

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Červenec 7 21:38:51 CEST 2021

Dobrý den,

V první řadě, zboží posílané z EU sice asi zdanili, ale kdoví kde (různé
státy - různé sazby), potom jaká byla částka zadaná jako základ daně.
Teď Aliexpress počítá daň, i když by pro CZ neměl, a ještě blbě. Zkuste
si tam zadat nějaký nákup, a přepočítejte si to.
A další věc je, jak bude celnice rozlišovat, jestli je už daň za zásilku
zaplacená, jestli to bude nějak označené, a tyto zásilky protom propustí
dál, nebo budu muset vyplňovat celní prohlášení že jsem buď již daň
zaplatil na Ali, nebo jsem to koupil od číňana přímo, a chci daň
zaplatit :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip