dostupnost stm32

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Červenec 7 15:36:55 CEST 2021

Ono není mnohem víc věcí, nejen elektronika.... když je toho málo, letí
cenu nahoru.
Asi kvůli tomu zarazím budování domečku, co se děje s cenami stavebních
materiálů je zoufalé.
Vidím to ve firmě, výrobci přenosových technologií poměrně pružně reagují
na nedostatky chipsetů atd. a vydávají nové revize
desek. S tím, že si ty nedostatkové čipy vyrábějí už sami. U Huaweie to
začalo už pře coronou  embargem od různých dodavatelů.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>