RE: OT: nová ikona na lištì po aktualizaci win 10

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Červenec 5 22:11:41 CEST 2021

Cože?

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Monday, July 5, 2021 6:55 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: RE: OT: nová ikona na lištì po aktualizaci win 10

[preposielam]

Dobry den,

viete ja sa Vam divim, ze sa stale nad windowsom vytesujete...

Proste Gbitove siete dnes mame temer vsade, a ked si este uvedomite,
kolko Mbyte potrebujete na ulozenie kazdej stlacenej klavesy, aby sa
to dalo odhadnut, kazdu sekundu stlacite jednu klavesu a ulozite ju na
HDD a to cele pocas zivotnosti pocitaca, tak pri dnesnych HDD ani
nezistite, ze Vam nieco chyba... A sietovy operacny system ten tiez
potrebuje na pristup z internetu nejaky komponent, teda edge, a ten je
pevnou sucastou windowsov, takze s nim treba zit... Ja chapem, ked
cloveku zavolaju "policajne" deticky a po anglicky sa predstavia ako
support Dellu a povedia Vam, ze mate zavirovany pocitac... A spametate
sa, az ked vytiahnu z Vas kreditnu kartu ci internetbanking. Jo
sudruhovia to maju po vsetkych strankach premakane... Nie len ten
windows... POtom sa len zacnete na nich smiat. Ale najvacsi problem
maju s ludmi, ktori nieco robia... Tych tlcu vsetkymi prostriedkami
dovtedy, kym neprestanu bastlit... A ked uz nebastlia, nie su uz taky
velky problem... Ale problem stale ostavaju. A v porovnani s tymto, su
nejake mesacne updaty windowsu smiesna zalezitost.

A.

Doufám, že až vydají W11, tak bude možné zùstat u W10 v nìjaké finální
verzi a koneènì se v nich pøestanou hrabat. Tohle je fakt otrava. Døív
si èlovìk jednou za x let instaloval novou verzi Win a vìnoval trochu
èasu, aby prošel novinky a zmìny. Teï mùže novinky buï ignorovat nebo
každý mìsíc hledat, co je nového. Prostì mi ty kontinuální aktualizace
jsou proti srsti. L

Èlovìk si nastaví nìjaké prostøedí nebo klávesové zkratky, odinstaluje
nepotøebný balast a za pár týdnù to má zase zpátky. Teï jsem se tøeba
díval na seznam instalovaných programù a zjistil, že bìhem posledního
týdne je nìkolik èerstvých instalací / aktualizací. Tøeba Edge, který
jsem dávno odinstaloval, je zase zpátky. Pøitom v posledním týdnu
nebyl žádný restart nebo viditelná aktualizace.