STM32L451 / 452 kompatibiita

Pondělí Červenec 5 19:54:24 CEST 2021

Diky za potvrzeni, celkove to funguje uspokojive rychle ve srovnani s HW
SPI, priprava dat zabere asi vic casu, pouzvam LVGL knihovnu pro
vytvoreni formulare (procesor ted bezi na 4MHz, zere 2,5 mA, pri 8MHz
3.7ma, to by se asi jeste sneslo, napajeni z NFC)
Akorat prekladac to pri optimalizaci -O3 udela naprosto silene, dlouho
pripravuje data do registru pro cely bajt a pak to rychle vysype, navic
tu funkci udela jako inline a kdyz tam je nejaka konstanta tak je to
jeste divnejsi kod.
Kdyz budu mit cas a naladu, udelam to klasicky v assembleru aspon pro
presun bufferu, ale asi by se moc casu stejne nenahnalo, nejdyl se
nakonec ten e-paper prekresluje a proceor ceka...